Joululaskuri


lauantai 8. joulukuuta 2012

Vielä lauantai-iltanakin ehtii


"Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen. Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti."

Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä.

Ilm. 22: 12-17



Jumala, Isämme.
Olet luvannut profeettojen kautta,
että Poikasi Jeesus Kristus
tuo vapautuksen vangituille,
ilon ja toivon hylätyille.
Valmista meidät
kohtaamaan hänet pelastajanamme.
Vastaa odotukseemme.
Kuule meitä,
kun tervehdimme kuningastamme:
Hoosianna, Daavidin Poika,
hoosianna korkeuksissa.
Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti